نوشته شده توسط : fariba ardam

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید در تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای گردشگران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع برای مسافران تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار مرجان کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های کیش

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر از اين باغ در تور کیش ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. حتما از این باغ در تور کیش دیدن کنید.در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای تماشای مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند در تور کیش به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای معروف کیش

 

هتل 4 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) را برای مسافران تور کیشدارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره در تور کیش متمایز می سازد .در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را در تور کیش به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن مسافرانتور کیش تجسم می سازد .خدمات رايگان هتل شامل ترانسفر و استقبال فرودگاهي (از فرودگاه به هتل)، صبحانه و نهار بوفه كامل،استخر، سونا و جكوزي مي باشد.قوانين اقامت براي كودكان زير 5 سال رايگان و كودكان بالاي 5 سال تا 15 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود و طبق اعلام هتل، افراد بالاي 15 سال بايد در تور کیش در اتاق ديگري اقامت داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پنج ستاره القصر دبی  هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر بفرد قصرهای سلاطین کهن را در نظرها تداعی می سازد . این هتل قصری به تمام معنی در مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح محوطه باغ بهشتی القصر وفضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره و لوکس القصر دبی Dubai Al Qasr Hotel در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی میهمانان تور دبی به این پارک فراهم آورده است. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم برای گردشگران تور دبی ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برخوردار میباشند.مرکز آب گرم Talise، فرصت مناسبی را جهت کسب آرامش میهمانان تور دبی بوجود آورده است. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس و اسکواش میباشد.میهمانان تور دبی آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای مسافرین تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش مسافران تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.در تور لحظه آخری دبی حتما از این موزه دیدن کنید.

 

 

 

 یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما در تور دبی می توانید ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبی برای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه در تور دبی 94 می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف دبی

 مرکز خرید مال امارات در دبی که در دو طبقه بنا شده است علاوه بر مغازه های متنوع دارای امکانات تفریحی بسیاری می باشد . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پیست اسکی سرپوشیده آن است .فضایی که خریداران در تور دبی آبان 94 می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای برای مسافران تور دبی است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و ... است .ساعات کاری این بازار برای مسافران تور دبی ازشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و  چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد.

 

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را با تخفیفی خوب در تمام طول سال برای گردشگران تور دبی عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای تفریح کودکان در تور دبی دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان از بزرگ ترین کلیساهای این کشور است و در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. ساخت این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت شروع شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. برای ساخت این کلیسا از سنگ های دوف استفاده شده و در پایه ستون ها نیز از شمس طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه نیز در پایین کلیسا می باشد. این کلیسا که از بزرگترین کلیساهای ارمنستان است جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان 94می توانند ا زاین کلیسای زیبا دیدن کنند.

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , , 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی در یک کیلومتری مارینا قرار دارد. ویلا دارای اتاق های تمیز و آشپزخانه ای مجهز ب ه ماشین ظرفشویی می باشد. فاصله هتل تا لیدیز بیچ 2/6 کیلومتر و تا قلعه کوش آداسی 1/3 کیلومتر است. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 48/3 کیلومتر است.مسافران تور کوش آداسی 94می توانند در این ویلا با هزینه ای مناسب اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: izmir cevre yolu, kemeronu mevki, adasaray hamami arkasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

 استخر سر باز، سیستم تهویه، پارکینگ عمومی رایگان، باغ.

 

 

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

اتاق هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

استخر هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

ویلای اولیوا کوش آداسی

 

ویلای اولیوا یک آشپزخانه و میز غذاخوری دارد که گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، توستر، یخچال از جمله امکانات آشپزخانه آن می باشد. این ویلا دارای باغ و استخری در وسط باغ می باشد که مسافران تور کوش آداسی 94می توانند از طبیعت باغ آن لذت ببرند. از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری فاصله ویلا تا لیدیز بیچ 4/1 کیلومتر و تا قلعه کوش آداسی 5 کیلومتر است. همچنین فاصله ویلا تا فرودگاه ازمیر 53 کیلومتر است. 

آدرس: Kirazlı yolu çamtepe mevkii Oliva sitesi Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلای اولیوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، آشپزخانه اشتراکی، وای فای در بعضی اتاق ها (با هزینه)، کرابه اتومبیل، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه.

 

ویلای اولیوا کوش آداسی

ویلای اولیوا کوش آداسی 

ویلای اولیوا کوش آداسی

اتاق  ویلای اولیوا کوش آداسی

 

ویلای اولیوا کوش آداسی

استخر ویلای اولیوا کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: ویلای اولیوا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل کوچک مرسل پنشن گاردن دارای 13 اتاق است که اتاق ها با وسایل ساده چیدمان شده اند و دارای وسایل اشپزخانه و حمام هستند. مسافران تور کوش آداسی 94می توانند صبحانه سنتی ترکی را در باغ زیبا و زیر آلاچیق های بزرگ میل کنند. یک استخر کوچک در باغ وجود دارد که مهمانان می توانند از شنا در آن لذت ببرند. این هتل در 200 متری ساحل و 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد .

آدرس: Yavansu mah. Soke yolu uzeri İlker Sitesi yani, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، دارت، دوچرخه سواری، ماساژ، کرایه دوچرخه، رستوران، شاتل فرودگاه(به هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم تهویه.

 

 

در  تور کوش آداسی آبان 94  در این هتل اقامت کنید.

 

 

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

اتاق هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

رستوران هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

استخر هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()